Upload video to used equipment listings

Nowość na Mascus: dodawaj wideo do swoich ogłoszeń, bezpośrednio ze swojego telefonu lub komputera!

0

Najlepsze praktyki dla sprzedawców maszyn ciężkich

Wystawianie używanego traktora, koparki, ciężarówki lub innej maszyny na sprzedaż w dzisiejszych czasach to szybki proces. Wystarczy kilka minut, aby wypłenić formularz i podać szczegółowe dane maszyny. Takie informacje pojawiają się na internetowych rynkach i platformach z ogłoszeniami niemal natychmiast.

Nie zapomnij jednak o kilku dodatkach, które zwiększą Twoje szanse na szybszą sprzedaż maszyny. Oprócz szczegółowych zdjęć, prawidłowej ceny i wszystkich ważnych informacji, co jeszcze powinieneś zrobić?

Wyszukiwanie używanego sprzętu online to pierwszy krok, jaki podejmują kupujący. Jeśli zainteresuje ich Twoja oferta, będzie to również ich pierwsza styczność ze sprzedawaną przez Ciebie maszyną. Najistotniejsze jest wówczas pierwsze wrażenie, które może przełożyć się na zakup maszyny. Z tego względu umieszczenie filmów wideo obrazujących pracę maszyny, powinno być jednym z ważniejszych kroków przy dodawaniu ogłoszenia online.

Wideo: Koparka kołowa Liebherr A904c – ogłoszenie na Mascus wystawione przez firmę Ecoglobal Machinery z Hiszpanii

Według statystyk wideo jest obecnie najczęściej oglądanym materiałem multimedialnym

Według Forbesa wideo jest najbardziej popularnym i przekonującym medium w sieci. 79% uczestników badania, wspomnianego w artykule Forbesa, odpowiedziało, że najbardziej trafne są dla nich reklamy wideo. Zdecydowana większość zadeklarowała, że ​​woli poznawać produkt lub usługę poprzez oglądanie filmów (74%) niż oglądanie zdjęć (13%) lub czytanie artykułu (13%).

Ponadto, w czasach restrykcji związanych z COVID-19, odradza się wizyty bezpośrednie m.in. na placach z maszynami ciężkimi. Właśnie z tego powodu warto zaprezentować swój sprzęt poprzez naganie i udostępnienie wideo.

Jak więc stworzyć dobre nagranie maszyny do ogłoszenia online, tak aby kupujący zainteresowali się właśnie Twoją ofertą?

Oto 6 wskazówek dotyczących nagrywania filmów reklamujących używany sprzęt w sprzedaży online:

  1. Wybierz optymalne warunki do nagrywania: słoneczny dzień, przyzwoite oświetlenie, czysta maszyna, przestrzeń do porusznia się wokół obiektu.
  2. Włącz dźwięk! Aby nagrać film, spróbuj znaleźć ciche miejce, ale włącz silnik, aby kupujący wyraźnie usłyszeli jego pracę. Możesz również powiedzieć kilka przydatnych informacji w krótkiej prezentacji na temat maszyny.
  3. Zaleca się nagrywanie w trybie poziomym, aby uzyskać jak najwięcej szczegółów na filmie; szczególnie duże maszyny lepiej prezentują się w filmach o orientacji poziomej.
  4. Podczas nagrywania wideo powoli poruszaj aparatem lub telefonem, tak aby umożliwić widzom uzyskanie szczegółowego obrazu maszyny (unikaj potrząsania urządzeniem lub poruszania się zbyt szybko).
  5. Zwróć uwagę na długość filmu: mniej niż 1 minuta to za mało, ale nie powinno się przekraczać 3 minut.
  6. Kompleksowa prezentacja maszyny: obejmuje wszystkie kąty zewnętrzne maszyny, ale także wnętrze kabiny. Uwzględnij ważne szczegóły, takie jak silnik, osprzęt, koła itp. Uruchom silnik, a nawet wykonaj kilka manewrów, jeśli pozwala na to miejsce, aby można było obejrzeć maszynę w akcji.

Przygotuj telefon i nagraj film do swojego ogłoszenia używanego sprzętu ciężkiego!

Czy wiesz, że od teraz możesz przesłać wideo, przedstawiające pracę Twojej maszyny lub ciężarówki, bezpośrednio z telefonu lub komputera?

Oprócz tego nadal możesz dołączyć link do już istniejącego wideo z YouTube lub innych platform.

Dodaj wideo przy publikacji ogłoszenia

Podziel się

Zostaw komentarz

Nieprawidłowe pole